IoT i M2M dla Twojej firmy

IoT Assets – inwentaryzacja środków trwałych

Nowoczesne rozwiązanie wykorzysztujące techonolgię RFID

Klucz do dokładności

IoT Assets to kompleksowy system do inwentaryzacji środków trwałych oparty na technologii RFID. Wykorzystanie czytnika i etykiet RFID pozwala zeskanować wszystkie środki trwałe w zaledwie kilkanaście sekund.

Rozwiązanie IoT Assets składa się z:
  • Ręcznego czytnika RAIN RFID
  • Zestawu etykiet RAIN RFID
  • Etykiety na meble biurowe 500szt.
  • Etykiety na sprzęt elektroniczny i meble metalowe 200szt.

  • Rozwiązanie dostarczamy z miesięczną licencją na dostęp do systemu NinjaAssets w dwóch wersjach:
  • Basic
  • Pro
  • Bezpośrednie korzysći dla Twojej firmy, które gwarantuje IoT Assets

    • Oszczędność

      Brak kosztów dedykowanego systemu – niższe wydatki na wdrożenie i utrzymanie.

    • Kontrola

      Zawsze aktualne dane o majątku – pełna kontrola nad zasobami firmy.

    • Optymalizacja

      Inwentaryzacja nawet 80% szybciej dzięki automatycznemu skanowaniu RFID.

    • Dostępność

      Błyskawiczne wdrożenie – firma zacznie korzystać z systemu niemal od razu.

    • Automatyzacja

      Natychmiastowa identyfikacja składników majątku bez ręcznego liczenia i pomyłek.

    • Finansowanie

      Możliwość płatności jednorazowej lub w ratach, według potrzeb firmy.

    Dla kogo?

    Dla każdej średniej i małej firmy, która oczekuje:

  • Niższych, rozłożonych w czasie kosztów wdrożenia systemu inwentaryzacji
  • Pełnej wiedzy o zgromadzonym majątku trwałym
  • Ograniczenia ryzyka utraty lub zagubienia sprzętu powierzanego pracownikom
  • Szybkiego i prostego wdrożenia rozwiązania
  • Minimalizacji czasu przeznaczanego na inwentaryzację
  • IoT Assets

    Zalety naszego rozwiązania


    • Minimalizuje koszty poprzez efektywne zarządzanie sprzętem, motywuje pracowników do większej dbałości o powierzony sprzęt, umożliwia lepszą kontrolę i planowanie zasobów oraz znacząco ułatwia organizację serwisu, przeglądów i innych czynności związanych z utrzymaniem sprzętu w dobrym stanie technicznym.

    Proces zakupu

    • Wyślij formularz

      Skontaktuj się z nami, wypełniając formularz na górze strony.

    • Dobierz pakiet

      Pomożemy Ci wybrać odpowiedni pakiet dla potrzeb Twojej firmy.

    • Wybierz okres umowy

      Wskaż preferowany czas trwania umowy: 24 lub 36 miesięcy.

    • Zawrzyj umowę

      Podpisz umowę i rozpocznij korzystanie z usługi.

    Zobacz opis pakietów Basic i Pro

    Pobierz PDF

    Zastanawiasz się czy jest to usługa dla Twojej firmy?

    A może potrzebujesz porady?